17.11.2022

Miten on mennyt - noin niinkuin omasta mielestä?




Oikein hyvin, kiitos!

Tämän vuoden aikana olen opiskellut yrittäjyyttä, digibisnestä, sijoittamista ja palvelumuotoilua. Perustin yrityksen, mikä on tällä hetkellä vain y-tunnus ja nettisivut. Voi olla että siitä ei sen kummempaa tulekaan, koska yrittämisen alkutaipale on tehty Suomessa niin vaikeaksi. Yrityksen pitäisi tuottaa heti jotta sen varaan voisi täysillä heittäytyä. Itse en ole vielä keksinyt miten se voisi onnistua. Jos tiedät, vinkkaa ihmeessä!

Olen kävellyt paljon ja uinut toukokuun lopusta alkaen tähän hetkeen saakka. Näitä molempia on aikomuksena jatkaa läpi talven. Olen opetellut elämää koiranpennun kanssa, joka on varttunut pian 10 kuukauden ikäiseksi junioriksi. Jooga, meditaatio ja kirjat ovat sivistäneet, rauhoittaneet ja viihdyttäneet minua. Reseptikokeilut ovat tuoneet iloa. Tällä hetkellä teen työssäoppimista palvelumuotoiluopintoihini liittyen.Olen innostunut. Tästä voisi kehkeytyä vaikka työni, niin mielenkiintoista se on.

Olen kokeillut uusiakin asioita. Tein puolukanvarvuista ovikranssin. Aion tehdä toisenkin, männynoksista. Olen päässyt lähemmäksi punainen tupa ja perunamaa -unelmaani. Noista kumpaakaan minulla ei vielä ole, mutta kotini sijaitsee nyt metsän, pellon ja järven syleilyssä. Joka kerta kun noissa maisemissa liikun, tunnen syvää kiitollisuutta ja onnea.

Jostakin syystä, ehkä juuri tuosta edellä mainitusta, luovuuteni on taas puhjennut kukkaansa. Sanoja syntyy ja ideoita pulpahtelee siihen malliin että olen katsonut parhaammaksi nukkua yön yli ennnen kuin toimin. Kiintoisia palkkatöitä olen hakenut, mutta enpä ole vielä yhteenkään haastatteluun päässyt. Vaikka olenkin monen alan osaaja ja uutta tietotaitoakin on tullut hankittua, ikä taitaa olla pahin este. Tästä olen kirjoitellut täällä blogissakin jo aikaisemminkin.

En luovu toivosta. Tarjoan itseäni seuraavin sanoin LinkedInissä ja nyt myös täällä: 

Kirjoittaminen on intohimoni. Haluan lohkaista siitä palasen sinullekin. Tarvitseeko yrityksesi apua somettamiseen? Kirjoitan Facebook- tai Instagram-tekstit virheettömällä suomen kielellä sinulle sopivalla tyylillä. Myös tekstit kotisivuille sekä artikkelit melkein aiheesta kuin aiheesta syntyvä taustat tutkien ja napakasti ilmaisten.

Palvelumuotoilu on päivän sana. Ja miksipä ei olisi? Asiakaslähtöinen kenttätyö johtaa analyysin ja vision kautta ideointiin ja kehittämiseen. Homma toimii, koska loppukäyttäjä (se tärkein)on ollut kehitystyön timantti.

Autan sinua kun olet yhteydessä minuun. Lisätietoja löytyy www.evalmennus.fi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Perhehoito osa 6: Lyhytaikainen, päiväaikainen, osapäiväinen - varsinainen termiviidakko

Tervetuloa mukaan sarjan kuudenteen ja viimeiseen osaan, missä kurkataan perhehoitajan luona tapahtuvaan päiväaikaiseen perhehoitoon. Sarjan...